Sunday, February 13, 2011

ku bukan kwn yg baek

hhmm..
knp dgn akuh nie. ape aku dah buat.. elok aku tayah hidup kt dunia nie lg. pnt geram sakethati sume ade.. cane nk btol kn kesalahan yg kite dah buat. nk tebus balek ape yg kite lalui n perbaiki balek kesalahan kite.. sdgkn mcm2 mslh berlaku. ape teruk sgt ke aku? mgkin nie balasan n dugan yg perlu ku tempuh. tp bagaimana?? cane nk solvekn dy.. ape yg aku buat ade ke tak kne. plz bntu akuh. aku insan biase. yaALLAH berikan kekuatanmu kepada ku agar dpt ku truskn hidup ini. aku adalah hambaMu yg hina lg jahil.. rse mcm nk menangis je nie. umm.. k laa tade mood na taip ag n tade idea ape ag. kwn2 aku mntk maaf sgt2 lau aku ade buat salah at korg smpai kckhati. mmg aku bukan kwn yg baek untk korg. sorry so much kwn2kuh.. :'(

No comments:

Post a Comment